Subject: RE: Projekti kooskõlastamine (P23067)
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 10:56:44 +0300

Tere.

Edastan märkuste alusel korrigeeritud projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 10. mai 2024 14:53
To: Reio Vesiallik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Projekti kooskõlastamine (P23067)

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Seletuskirjas peaks välja tooma, milline on liituva tee
liiklussagedus (kas kuni või üle 100 sõiduki ööpäevas), so millest
nähtavuskolmnurga mõõtude valikul lähtute.
2.	Nähtavuskolmnurga mõõt LN2 vajab täpsustamist, tegemist on
teeandmise kohustusega  ristmikuga, LN2=5m ei sobi.
3.	Raadataval alal peaks raadamise järgselt taastama riigiteeäärsed
nõlvad/kraavid. Seletuskirjas on vastav viide olemas („Olemasolevate
kraavide/nõlvade puhastamise-profileerimise ulatus on nähtav asendiplaani
joonisel“), paraku joonisel vastavat tingmärki ei leia. Palun täiendada.
4.	Kujutada taastatav teekatte märgistus ka joonisel, lisada vastav
tingmärk.
5.	Tähispostide asetus sh vahekaugused vajavad täpsustamist.
Riigiteede liikluskorralduse juhendi põhjal (2.5.1, 2.5.2) tähistatakse
tähispostidega ristmiku raadiuste kaarte algused ja lõpud.  Kui ristmiku
kaare joone pikkus on suurem kui 10 meetrit, paigaldatakse kaarele
täiendavad kollaste helkuritega tähispostid, mille omavaheline kaugus
kaarel ei oleks > 10 m. (15m vahekaugus ei ole sobiv.)

Jään ootama täiendatud projekti.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Reio Vesiallik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Friday, April 19, 2024 2:03 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine (P23067)

Tere.

OÜ Reaalprojekt on Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel koostanud
projekti koondnimetusega „Saeveski teed“.

Projekt sisaldab Saeveski tee ristumiskohta kõrvalmaanteega.

Saeveski tee ristub Jõuga-Raadi 13150 kõrvalmaanteega kilomeetril 4,79.
Ristumiskoht asub Ida-Viru maakonnas, Alutaguse vallas, Ongassaare külas.

Käesolevaga palume tutvuda koostatud projektmaterjalidega ja need
kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee